اینجا از خاطرات روزمرم مینویسم!

خاطرات من

خاطرات شخصی و تحصیلی من

طبقه بندی موضوعی

سلام

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

آخر ساله. سال پر از چالشی برام بود... اولش که مث قبل تو اون محیط کار قدیمی کار کردم و تابستون تو بدترین هوا تا 20.30 کار کردمو با استرس ساعت 21 رسیدم خونه برا اینکه برای دانشگاه پس انداز کنم. اوایل آبان بخاطر منتای ... لپتاپو فروختم و پولشو بهش دادم درسته ضرر کردمو از آبجی قرض گرفتم ولی می ارزید. بازم حدودا پنج-شیش بار بعد دوسال دچار یه سری کنتاکتا با پسربچه های بیشعور و بی ادب کلاس شدم کسایی که انگار از غار اومدن و تا حالا دختر ندیدن. جالبه برام که یه پسر انقد به موقعیت درسی یه دختر و احترام اساتید بهش حسادت کنه و اونو  تو تیکه هاش نشون بده. از اواخر آذر دیگه نرفتم محل کار قدیمی تو آزمونی شرکت کردم که قبول نشدم چون هیچ منبعی نداشت جالبه حدودا دو درصد با قبولی فاصله داشتم قبلش یه همکلاسیم گف خواب دیده کارنامه من بهتر از همه بوده و از ته دل دعا کرده کارم درس شه چقد اون روز امیدوار شدم که حتما خدا این دفه بعد بارها و سالها زجر و تلاش میبیندم ولی زهی خیال باطل و فکر محال! واقعا محال!!! حس هیچ کاریو دیگه ندارم هرچند بالاجبار دارم تلاش میکنم ... چند روز پیش باز از لحاظ روحی و عاطفی دچار چالش شدم جالبه که این همه طرف حرفشو میزنه برات وقت میذاره و تو فک میکنی این گنده بک که همه عیوبشو بخاطر یکی دو تا حسنش دیدی و قبولش کردی دیگه همون شاهزاده ی سوار بر دوچرخس ولی میبینی نه اینم یه مرتیکه بوالهوسه مث بقیه ... کسی که بخاطر قیافه یا اندام یا پولت که تمامش موروثیه و شانسی و دستِ تو نیس، بهانه عدم رضایت مادرشو میاره کسی که تو اوجِ بی پولیت کلی براش شارژ خریدی تنهایی چقد بده بدتر از اون مردن روحه بدتر از همشون افسردگی مزمن و حاده این که فقط بخوای یه جا حرف بزنی ولی هیچ جا پیدا نشه ... حدودا 170تومن برا دو عوضی تو بدترین شرایطت خرج کنی و خدا جوابشو نده ... اینکه طرف انقد خوب نقش بازی کنه با همه چیت کنار بیاد که فک کنی واقعا داره راس میگه مجبور نیس بمونه و وقت بذاره و نقش یه عاشقو بازی کنه اینکه شرایط تو رو مجبور کرده رهایی رو تو مرگ یا ازدواج ببینی. بیخیال اینم دفعه صدم که شکست ... شکستنی باید بشکنه!!! ما برا تماشای جهان و حسرت خوردن اومدیم. مقصر خودمم که اهل خیانت نیستم و ... بیخیال! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۳
MS alone

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی