اینجا از خاطرات روزمرم مینویسم!

خاطرات من

خاطرات شخصی و تحصیلی من

طبقه بندی موضوعی

خــــــــــــدایا به من آرامش و رضایت عطا کن

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

عکس نوشته جدید در مورد خدا,عکس نوشته خدا,جدیدترین عکس های نوشته دار خدا با متن,عکس نوشته خدا با متن,عکس متن دار خدایا,عکس نوشته دعا و رازو نیاز با خدا,خدایا

خداوندا…

اگر در کار تو چون و چرا کردم ، خطا کردم...

اگر در نا امیدی تکیه جز بر کبریا کردم ، خطا کردم...

حلالم کن ، خطا کردم...

 

اگر اسمی بجز اسم تو آمد بر زبانم ، من پشیمانم...

اگر درنیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم ، خطا کردم..

اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم ، ببخشایم...

اگر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم ، خطا کردم... 

 

نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی...

عشق آفرینا ، من خطا کردم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
MS alone

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی